
بخشنامه نقل انتقالات دانشجویان
- مهلت ورود به سامانه و ثبت درخواستها: بازهی زمانی ثبت درخواست در سامانهی سماد و همزمان با آن اعلام نظر مراکز مبدأ و مقصد برای نیمسال اول سال تحصیلی 1400-1399 از ساعت 8 صبح روز دوشنبه مورخ 29/02/1399 لغایت جمعه 31/05/1399 خواهد بود.
- آدرس سایت برای ثبت درخواستها؛ دانشجویان متقاضی و همکاران گرامی با مراجعه به سامانه به آدرس؛ www.samad.nus.ac.ir می توانند به ترتیب نسبت به «ثبت درخواست» و «اعلام نظر» در خصوص آن اقدام نمایند.
- عدم پذیرش و بررسی درخواست در خارج از سامانه؛ در مراکز مبدأ و مقصد صرفاً درخواستهایی که در سامانه ثبت میگردند، قابل بررسی و اعلام نظر خواهند بود. بنابراین مراکز از پذیرش درخواستها در خارج از سامانه جداً خودداری نمایند.
یادآوری1: در صورتی که با درخواست متقاضی در سامانه موافقت به عمل آید، جهت انجام فرآیند ثبتنام، انتخاب واحد و ... به ارائهی نامهی موافقت از طرف مبدأ و مقصد نیاز نمیباشد.
یادآوری2: مطابق روال گذشته انتقال دائم به شهر تهران ممنوع میباشد. بدیهی است که موارد خاص، صرفاً در کمیتهی انتقال معاونت آموزشی بررسی خواهد شد.
یادآوری3: ملاک تمدید میهمانی یا تبدیل به انتقال، عدم مشروطی و کسب معدل مورد نظر مرکز مقصد میباشد.
یادآوری4: در سنوات گذشته، پس از پایان بازهی ثبت درخواست و اعلام نظر، برخی از دانشجویان نسبت به فرآیند ثبت درخواست، نحوه و زمان اعلام نتیجهی بررسی درخواستها، شرایط و ضوابط موافقت با درخواست و ... اظهار عدم آگاهی مینمودند. انتظار دارد؛ واحدهای استانی و مراکز تابعه، در خصوص اطلاعرسانی کامل به تمامی دانشجویان به ویژه دانشجویان متقاضی، اقدامات لازم را به عمل آورند. بدیهی است با توجه به شیوع ویروس کرونا و عدم حضور دانشجو در محل تحصیل، ضرورت این امر مضاعف خواهد بود.