در حال بارگذاری ...
شنبه 23 فروردین 1404

بخشنامه نقل انتقالات دانشجویان

  1. مهلت ورود به سامانه و ثبت درخواست­ها: بازه­ی زمانی ثبت درخواست در سامانه­ی سماد و همزمان با آن اعلام نظر مراکز مبدأ و مقصد برای نیمسال اول سال تحصیلی 1400-1399 از ساعت 8 صبح روز دوشنبه مورخ 29/02/1399 لغایت جمعه 31/05/1399 خواهد بود.

 

  1. آدرس سایت برای ثبت درخواست­ها؛ دانشجویان متقاضی و همکاران گرامی با مراجعه به سامانه به آدرس؛        www.samad.nus.ac.ir می توانند به ترتیب نسبت به «ثبت درخواست» و «اعلام نظر» در خصوص آن اقدام نمایند.

 

  1. عدم پذیرش و بررسی درخواست در خارج از سامانه؛ در مراکز مبدأ و مقصد صرفاً درخواست­هایی که در سامانه ثبت می­گردند، قابل بررسی و اعلام نظر خواهند بود. بنابراین مراکز از پذیرش درخواست­ها در خارج از سامانه جداً خودداری نمایند.

یادآوری1: در صورتی که با درخواست متقاضی در سامانه موافقت به عمل آید، جهت انجام فرآیند ثبت­نام، انتخاب واحد و ... به ارائه­ی نامه­ی موافقت از طرف مبدأ و مقصد نیاز نمی­باشد.

یادآوری2: مطابق روال گذشته انتقال دائم به شهر تهران ممنوع می­باشد. بدیهی است که  موارد خاص، صرفاً در کمیته­ی انتقال معاونت آموزشی بررسی خواهد شد.

یادآوری3: ملاک تمدید میهمانی یا تبدیل به انتقال، عدم مشروطی و کسب معدل مورد نظر مرکز مقصد می­باشد.

یادآوری4: در سنوات گذشته، پس از پایان بازه­ی ثبت درخواست و اعلام نظر، برخی از دانشجویان نسبت به فرآیند ثبت درخواست، نحوه و زمان اعلام نتیجه­ی بررسی درخواست­ها، شرایط و ضوابط موافقت با درخواست و ... اظهار عدم آگاهی می­نمودند. انتظار دارد؛ واحدهای استانی و مراکز تابعه، در خصوص اطلاع­رسانی کامل به تمامی دانشجویان به ویژه دانشجویان متقاضی، اقدامات لازم را به عمل آورند. بدیهی است با توجه به شیوع ویروس کرونا و عدم حضور دانشجو در محل تحصیل، ضرورت این امر مضاعف خواهد بود.