
کتاب پرورش نبوغ بازاریابی
کتاب «پرورش نبوغ بازاریابی» نوشتهی «پیتر فیسک» با ترجمهای از «سینا قربانلو» است. پیتر فیسک با نگارش کتاب حاضر میکوشد زنگ بیدارباش را برای آن دسته از کسانی که به نحوی در یک کسبوکار به فعالیت مشغولند، اما هنوز به اهمیت تغییرات سریع و پیدرپی جهان و تاثیر آنها بر کسبوکار خود پینبردهاند، به صدا درآورد. او در این کتاب چالشهای پیشروی این افراد را که شامل بازاریابان نیز میشود، یک به یک برمیشمارد و هشدار میدهد که روشها و رویکردهای مرسوم برای غلبه بر این چالشها اکثرا کارایی خود را از دست دادهاند و باید راهحلهای هوشمندانهتر و خلاقانهتری اندیشید. این کتاب در پنج بخش با عنواین «خلاقیت: ساختن یک نابغهی بازاریابی»، «اندیشهورزی: ذهن یک نابغهی بازاریابی»، «رقابت: درک مختصری از یک نابغهی بازاریابی»، «هدایتگری: تاثیر یک نابغهی بازاریابی» و «تبدیل شدن به یک نابغهی بازاریابی» تدوین شده است. در قسمتی از بخش اول این کتاب میخوانیم: «متوجه باشید که شما نمیتوانید آیندهی خود را کنترل کنید. سرنوشت شما در دستان شما قرار ندارد، این سرنوشت در دستان مشتریان و جامعهی غیرمنطقی قرار دارد. تغییرات در نیازها به امیال و تقاضاهایشان به شما خواهند گفت که به کجا باید بروید... این به معنای آن است که خود مدیران باید تکانش تغییر را به شکل روزانه و پیوسته احساس کنند. آنان باید دارای کنجکاوی شدید باشند، رویدادها را مشاهده کنند، روندها را تحلیل کنند. به دنبال اشارتگرهای تغییر باشند و آن اشارتگرها را به فرصتها ترجمه کنند.» «انتشارات بازاریابی» کتاب پرورش نبوغ بازاریابی را منتشر کرده است.
نام کتاب :پرورش نبوغ بازاریابی
نام نویسنده :پیتر فیسک
مترجم : سینا قربانلو
انتشارات :بازاریابی
سال انتشار : 1395
فرمت کتاب :کاغذی
تعداد صفحات :600
978-600-9250-20-2: شابک
موضوع کتاب :حسابداری -